Rodzice
Facebook
Udostępnij
LICZNIK ODWIEDZIN
800654
DzisiajDzisiaj414
WczorajWczoraj341
Ten tydzieńTen tydzień1916
Home Realizowane projekty

Realizowane projekty

Biegi przełajowe

BIEGI PRZEŁAJOWE

MIĄSE-SZKOŁA PODSTAWOWA

20.09.2013r.

Cudem nie jest to, że skończyłem. Cudem jest to, że miałem odwagę zacząć.
John Bingham


Ostatnio bardzo dużo mówi się o bieganiu. Biega cała Polska. Biegają młodzi i starzy. Impreza goni imprezę. Dla niektórych ludzi bieganie jest sposobem na życie, jest wszystkim. Są też tacy, którym, jak się piłki pod nogi nie rzuci, „gały”, to im się biegać po prostu nie chce. No i dobrze, bo po to właśnie wymyślono piłkę, żeby mieć za czym „latać”, żeby nie biegać po próżnicy.

 

Więcej…

 

Dokumenty rekrutacyjne

 

 

 

 

 

Karta zgłoszenia do udziału w projekcie „Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu”

Kliknij aby pobrać:

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

PAPA – Polsko Amerykańska Akademia Dyrektorów

Najważniejszym programem realizowanym przez naszą szkołę w roku szkolnym 2012/2013 były „Laboratoria praktyki edukacyjnej”.  Może zapytacie dlaczego, przecież było wiele innych.  Najważniejszy, ponieważ dotyczy istoty szkoły, nauczania i uczenia się uczniów. Szukamy odpowiedzi na pytanie, co zrobić i jak, aby nasi uczniowie naprawdę się uczyli.  W programie uczestniczyło dziewięć osób pani Emilia, Renata, Jola, Mariola, Basia, Beata, Iwona, Sebastian i ja. Wykonali oni ogromną pracę od głębokiej analizy klas,  określenia celów, zaplanowaniu i przeprowadzeniu działań do monitorowania postępów.

Więcej…

 

Zbiórka elektroodpadów i baterii

 

Akademia Uczniowska

W naszej szkole nadal trwa projekt Akademia Uczniowska. W drugim semestrze zajęcia na SKN odbywają się z chemii. Uczniowie realizują projekt edukacyjny pod tytułem „ Kwas czy zasada to bardzo ważna sprawa” pod opieką pani Jolanty Staniszewskiej. Pracują w dwóch grupach, których zadaniem jest przygotowanie doświadczenia dotyczącego reakcji zobojętniania. Zagadnienia do pracy zostały wybrane z kompetencji kluczowych obowiązujących w gimnazjum. Jedna grupa przygotowała doświadczenie pod dość kontrowersyjnym tytułem „Mieszanka wybuchowa” a tytuł drugiej grupy to „Chemiczne jojo”. Obie grupy do swoich doświadczeń opracowały karty pracy.

Więcej…

 
Więcej artykułów…
Facebook Slide Likebox