Rodzice
Ten tydzieńTen tydzień391
Home Szkolenia Wyjazd integracyjno-szkoleniowy 2015

Wyjazd integracyjno-szkoleniowy 2015

Tradycją naszej szkoły stały się integracyjne wyjazdy nauczycieli i pracowników szkoły. Jest to okazja do lepszego poznania się, nabrania sił do pracy, ale przede wszystkim sposób budowania dobrych relacji, klimatu współpracy i zaufania. W tym roku 26 sierpnia wyruszyliśmy na Mierzeję Wiślaną. Droga prowadziła do Jantaru z przystankiem w Malborku, gdzie oczywiście zwiedziliśmy gotycki, warowny zamek zakonu krzyżackiego. Popołudnie pierwszego dnia spędziliśmy na plaży ciesząc się widokiem morza, mocząc nogi, prowadząc ciekawe rozmowy. Drugi dzień rozpoczął się od niespodzianki - promowej przeprawy przez Wisłę z widokiem na miejsce, gdzie rzeka wpada do Bałtyku. Potem bardzo długi spacer najbardziej urokliwymi uliczkami Gdańska z fantastyczną panią przewodnik. Chwile wzruszeń i spotkanie z najnowszą historią w Europejskim Centrum Solidarności, a wieczorem jeszcze raz nadbałtycka plaża. Trzeciego dnia, ze względu na padający deszcz musieliśmy zmienić program. Zamiast kąpieli w morzu był wyjazd do obozu koncentracyjnego Sztutthof, zwiedzanie XVII wiecznego kościoła w Stegnie i pożegnanie z Bałtykiem. Dzięki uprzejmości pani sołtys Jantaru i przewodniczącej Rady Gminy Stegna Joli Kwiatkowskiej mogliśmy obejrzeć nową wiejską świetlicę położoną nad malowniczym stawem , okoloną pięknym parkiem. To były bardzo dobre trzy dni.

Z nowymi siłami i w dobrej atmosferze rozpoczynamy nowy rok szkolny.