Rodzice
DzisiajDzisiaj368
WczorajWczoraj615
Ten tydzieńTen tydzień1614
Home Szkolenia Wyjazd szkoleniowo-integracyjny pracowników

Wyjazd szkoleniowo-integracyjny pracowników

Roztocze

Tradycją w naszej szkole stały się wyjazdy szkoleniowo-integracyjne nauczycieli i pracowników. W ten sposób poznajemy Polskę, uczymy się wielu nowych rzeczy, a przede wszystkim budujemy zgrany zespół i ładujemy akumulatory przed nowym rokiem szkolnym. Tym razem pod koniec sierpnia wyruszyliśmy na Roztocze. Pierwszym przystankiem był oczywiście Zamość polska „Perła Renesansu”. Zwiedziliśmy trzy Rynki: Wielki, Solny, Wodny, przepiękne kamieniczki, mury obronne, bramy miasta. Byliśmy na mostku miłości i w alei sław. Świetna przewodnik pani Barbara Typek (polecamy) opowiedziała nam o pałacu Zamoyskich i jego mieszkańcach, pomniku Jana Zamoyskiego, klasztorze klarysek i wszystkich kościołach.

A na rynku mogliśmy posłuchać ludowych zespołów z Bułgarii, Meksyku, Turcji. Po długim, upalnym dniu odpoczywaliśmy nad zalewem w Krasnobrodzie w ośrodku „Jeżyk”. Drugiego dnia zwiedzaliśmy Krasnobród. Kaplicę „na wodzie” – miejsce objawień Matki Boskiej, źródła z wodą o właściwościach leczniczych, Sanktuarium Maryjne, Muzeum Wsi Krasnobrodzkiej, wystawę wieńców dożynkowych w dawnym spichlerzu, ptaszarnię. Cień i ochłodę znaleźliśmy na dróżkach Kalwarii Krasnobrodzkiej. Odwiedziliśmy Zwierzyniec barokowy kościół „na wodzie”- Perełkę Roztocza i przepiękne stawy „Echo”. Jeszcze tego samego dnia był czas, aby spojrzeć na Krasnobród z wieży widokowej, popływać wodnym rowerem, a wieczorem pośpiewać przy ognisku. Trzeciego dnia wędrowaliśmy w dzikim rezerwacie „Czartowe Pole” w Hamernia i podziwialiśmy wodospady „Grzmot” w rezerwacie „Nad Tanwią” w Rebizantach. W drodze powrotnej jeszcze raz zatrzymaliśmy się w Zamościu, aby pospacerować po rynku, który urzekł nas swoją urodą. Jakimś dziwnym trafem nagle wszyscy znaleźli się w księgarni „Dobra książka” i wyszli z niej z przynajmniej jedną nową książką.

Bardzo dziękuję za fantastyczny czas spędzony z moim super zespołem.