Rodzice
DzisiajDzisiaj494
WczorajWczoraj955
Ten tydzieńTen tydzień494
Home Szkolenia Wyjazd integracyjny pracowników

Wyjazd integracyjny pracowników

Jak co roku, od dziesięciu lat nauczyciele i pracownicy naszej szkoły wyjeżdżają na wycieczkę integracyjną połączoną ze szkoleniem. W minione wakacje pod koniec sierpnia, wybraliśmy się na północno-zachodnią część Polski. Długą drogę do Szczecina przemierzyliśmy w wagonach sypialnych Intercity, co samo w sobie dostarczyło wiele nowych wrażeń i doświadczeń. Pierwszego dnia zwiedziliśmy Wyspę Wolin, port Gerharda w formie zabawy w szkolenie na pruskiego kadeta, punkt widokowy na wsteczną deltę Świny. Odbyliśmy spacer przez Woliński Park Narodowy nad przepiękne jezioro Turkusowe. Zwiedziliśmy Świnoujście, w Międzyzdrojach przeszliśmy aleją gwiazd, plażowaliśmy i moczyliśmy nogi w Bałtyku. Cały drugi dzień był dniem szkoleniowym. O pracy niezwykłej szkoły w Radowie Małym opowiadała nam jej dyrektorka Elżbieta Radanowicz. Wzięliśmy udział w warsztatach czerpania papieru i filcowania. Nie obyło się bez ogniska i wieczornego spaceru po pięknej okolicy. Ostatni dzień spędziliśmy w Szczecinie. Nasz przewodnik Piotr Ostrowski pięknie opowiadał o mieście, jego szczególnych miejscach: placu gwieździstym, Jasnych Błoniach, filharmonii, kamienicach dwóch caryc. Zaprowadził nas do ogrodu różanego, schronu cywilnego z okresu II Wojny Światowej, muzeum szczęścia. Ostatnim akordem naszej trzydniowej wyprawy był rejs statkiem po Odrze i porcie. To był bardzo udany wyjazd.

A- A A+

This text will be resized